In samenwerking met Das Buro, leverden wij onlangs de nieuwe website voor De Amsterdamse Poort op. Het winkelgebied is het epicentrum van multiculturaliteit in Amsterdam Zuid-Oost en daar hoort natuurlijk een kleurrijke, vrolijke website bij. Een website, die naast aantrekkelijk ook informatief voor de bezoekers moest zijn.
In het stadshart van Amsterdam Zuidoost, zijn er meer dan 250 units beschikbaar voor shops. Hiervoor creëerden wij overzichtspagina's met een mooie filtertool om snel een bepaalde shop op te kunnen zoeken.
De Amsterdamse Poort is een gebied in ontwikkeling. Om alle updates van goede vorm te voorzien, ontwikkelden wij een blogpost tool die gevuld kan worden met evenementen, updates en ontwikkelingen die in en rondom de Amsterdamse Poort plaatsvinden.
De nieuwe website van de Amsterdamse Poort draait op een aangepaste WordPress back-end die voorzien is van de juiste tools en plug-ins.
De Amsterdamse Poort is meer dan een winkelcentrum. In dit gebied wordt gewerkt, gerecreëerd, gewoond en gestudeerd. Vandaar dat de website ook een aantal pagina’s bevat die informatie bieden op dit gebied. Compleet met sfeerimpressies, openingstijden, routekaarten, een nieuwsbrief opt-in en relevante links.
De website van Amsterdamse Poort is volledig modulair opgebouwd en maakt gebruik van een aantal custom content modules die ervoor zorgen dat pagina's heel intuïtief en snel kunnen worden opgebouwd.
Neem dan contact met ons op