ERECODE heeft voor AT Bookings een aantal website uitgewerkt die allemaal uit gaan van ‘mobile first’. De sites zijn opgebouwd op een custom WordPress platform en bieden de gebruiker aan de achterkant de volledige vrijheid voor het verwerken van de content.
Het doel van de AT Bookings site is het boeken van artiesten die binnen het beheer van AT Bookings vallen. De interface en communicatie is daarom ook gefocused op contactmomenten. Met duidelijke ‘breaks’ in de interface en goede call-to-actions hoeft de gebruiker niet ver te zoeken. Met de Instagram API koppeling, krijgt AT Bookings ook grip op het gevoel van het merk dat ze willen overdragen.
De gebruiker een duidelijke tool geven om een artiest te kunnen boeken. Daar draait het om bij de interface van AT Bookings. Zonder uit de flow te raken, kom je bij je doel.
Binnen de site krijgt de artiest een eigen podium, gerangschikt in een categorie. Vervolgens heeft AT Bookings de mogelijkheid deze content te verrijken met teksten, socials en videos. Hierdoor krijgt een artiest een echt podium waar de juiste sfeer kan worden gecreëerd binnen de huisstijl van AT Bookings.